30 czerwca 2014

Dobrze poukładane ...

 

Zastanawiam się, czy macie tak jak ja... Niezależnie od tego ile metrów mają Wasze mieszkania czy domy, zawsze brakuje miejsca na przechowywanie !!! Po kilku latach zasiedzenia w danej nieruchomości stwierdzam, że one posiadają chyba zdolność samoistnego kurczenia się ;)

Przypuszczam, że temat mało interesujący dla Waszych partnerów, bo zapewne tak jak mój na każdym kroku udowadniają Wam, że przecież na podłodze też jest miejsce ;)
Jednak nie odbiegając od tematu... dzisiaj przedstawię możliwości przechowywania wszelkich naszym dóbr, które przecież... Drogie Panie są tak niezbędne i na bieżąco przez nas uzupełniane.

W swoim domu, aby móc stworzyć takie miejsce, poszłam na ustępstwo. Kosztem wymarzonej dużej kuchni, uzyskałam spiżarnię (jeśli tak małe miejsce można mianować tą nazwą). Dzięki niej zyskałam możliwość przechowywania wszystkich pyszności w jednym, pojemnym miejscu, z korzyścią dla całej rodziny.
Oczywiście poniższe propozycje są idealnie poukładane i niezwykle estetyczne... ale wierzcie mi - na co dzień jest to niemożliwe ;)
Zasada jest jedna: jeśli miejsce do przechowywania jest otwarte, dbamy o to aby eksponować produkty w ładnych, estetycznych i przykuwających wzrok opakowaniach. Jeśli jednak w waszych mieszkaniach możecie stworzyć zamknięty kącik - zróbcie to !!!

 Niezależnie od aranżacji, uznaję to miejsce za niezbędne w domu każdej osoby, która dba o to, aby w domu nie zabrakło niczego podczas nagłego przypływu chęci upieczenia domowego ciasta, wspólnego niedzielnego śniadania albo w sytuacji niezapowiedzianej wizyty przyjaciół... Do dzieła Drogie Panie ;)
peone.tumbir.com

myscandinavianhome.blogspot.se
var-dags-rum.se

debbie-debbiedoos.com
 


hearthandmade.co.uk
Ten pomysł podoba mi się szczególnie
curbly.com
A może ktoś z Was ma taką możliwość...
 
Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz