27 czerwca 2014

Dziecięcy świat snu ...

www.vtwonen.nl
Dziś natchnięta przez inną blogerkę postanowiłam zaciekawić wszystkich rodziców ( przyszłych i obecnych ) możliwościami urządzenia przestrzeni do spania dla naszych pociech.
I choć zdaję sobie sprawę, że większość z tych cudnych maluchów ląduje w Waszych łóżkach ( moja córcia dość często to czyni ) to jestem zdania, że każdy maluch powinien mieć taką senną przestrzeń.

Ciekawa aranżacja łóżka może mieć duży wpływ na sen Waszych pociech, ale co najważniejsze na WASZ sen ;) Tak wiem co pisze - z dzieckiem jest cudownie, ale dziecko rośnie a łóżko rodziców nie ;)

Tworząc taką przestrzeń dla swojego dziecka za priorytet uznałam przytulność i bajkowy charakter. Jej łóżko miało wygrywać w rywalizacji z łóżkiem rodziców i myślę, że aranżacja się udała... oczywiście okazjonalnie zdarza się usłyszeć tupot małych stóp, które wędrują do nas nad ranem, ale to już jest czysta przyjemność - sami przyznacie ( jak wszystko co nie zdarza się na co dzień ;))

Propozycje, które są poniżej urzekły mnie całkowicie (szczególnie domek w formie łóżeczka) i chciałabym bardzo aby Was również nakłoniły do stworzenia takiej strefy dla Waszych dzieci, bo każdy maluch zasługuje na bajkowe dzieciństwo ( na dorosłość przyjdzie jeszcze czas ).
Pozdrawiam Was ciepło ...

p.s. moje dziecko już śpi u siebie a Wasze ?  ;)


Rebecca Keight



www.bodyandfou.com
www.thebooandtheboy.com
bobbyrabbit.co.uk
 
divaaniblogit.fi
mój faworyt ...
thedaintysquid.com

Na koniec strefa snu mojego autorstwa ;)


Czekam na wasze opinie i pytania... a może jakieś propozycje postów.