24 czerwca 2014

W naturalny sposób ...

Postanowiłam podzielić się z wami moim ostatnim zauroczeniem wnętrzarskim.
W moim domu drewno jest wszechobecne i zajmuje ważne miejsce na podium, ale ze względu na to, że moje małe cuda są jeszcze w trakcie realizacji, dołączę zdjęcia które mnie popchnęły do działania ;)

Jak to bywa w każdym domu, szczególnie polskim, zasada jest jedna : Gość w dom - Bóg w dom. Tylko gdzie tych ludzi posadzić ??? Można kombinować na różne sposoby, jednak dla mnie dodatkowe siedzisko musi pełnić w domu również funkcje estetyczną.

I taką właśnie odnalazłam w siedzisku zrobionym z pnia drzewa. Cudo, cudo....


źródło: www.pinterest.co

Nieistotne czy potrzebne nam jest w salonie, jadalni czy też na tarasie albo balkonie. A może w waszych domach posłuży jako stolik kawowy bądź też świecznik. Nie ważne jakie będzie miał zastosowanie - zawsze zrobi wrażenie na znajomych. (GWARANTUJE ;))
To tylko od naszej wyobraźni zależy jego estetyka. Można go okorować lub pozostawić w stanie jakby ktoś podrzucił nam kawałek lasu do domu. Można pomyśleć o kolorze, który wpasowałby się w wystrój naszych wnętrz. Na rynku dostępne są różnego rodzaju impregnaty wodochronne (jakby zamarzyło nam się takie cudo w łazience). I wreszcie można położyć na nim ozdobne poduchy, które już całkowicie wywołają zachwyt w oczach znajomych.
Ograniczeniem jest tylko nasza wyobraźnia...

Jak wcześniej wspomniałam ja już swoje tworzę w zacisznym garażu męża ;) To właśnie one będą istotne w kolejnym projekcie, ale o tym w kolejnych postach.

Dziś na podium jest drzewo, które dyskretnie wkracza do naszych domów...

Miłego oglądania i mnóstwa inspiracji !!!


www.pinterest.co

 
http://franciskasvakreverden.blogspot.co.uk/2012/11

 
https://www.tumblr.com/

 
www.decoist.com

www.stylemotivation.com

http://brunointerior.blogspot.com.
 
 marq-gzgz.blogspot.com.es
www.houzz.com
I jak Kochani zainspirowałam Was ??? Mam nadzieję, że tak.
Zapraszam do komentowania... a tym czasem słodkich snów ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz