3 lipca 2014

twardo stąpając po ziemi ...


                                                                                            
 
Odwieczny dylemat przy aranżowaniu wnętrz, czyli jak wybrać podłogę ;)
 Parę lat temu urządzając swoje miejsce na tej ziemi nie miałam wątpliwości, że nasze stopy muszą obowiązkowo stąpać po drewnie a nie po jego odrobine tańszej imitacji (czytaj: panele )

Nie zależało mi na co paroletniej zmianie wystroju domu, tym samym wymianie podłogi.
 Chciałam, aby na deskach widoczne były znamiona naszej codzienności, zaczynając od rys wykonanych przez zwinne niegdyś łapki naszego psa, po zarysowania i inne zniszczenia spowodowane przez wszystkich domowników. W chwili obecnej mogę stwierdzić, że drewniana podłoga była trafioną inwestycją i jestem pewna, że za kolejne pięć lat będzie jeszcze piękniejsza.

Drewno starzeje się pięknie !!!

Może to być ciemny elegancki parkiet czy pięknie bielona na styl skandynawski podłoga a może naturalna dębowa bądź jesionowa. Niezależnie od koloru i rodzaju drewna przez lata nasiąknie klimatem danego domu i stanie się jeszcze piękniejsza.
Dobrze dobrana podłoga na samym początku będzie doskonałą podstawą do tworzenia aranżacji całego domu i uwierzcie mi przy jej uroku niewiele dodatków potrzeba aby dom czy mieszkanie nabrało przytulności.

Temat wart przemyślenia ... ;)
Może któraś z propozycji Wam pomoże, jeśli jednak nie- służę radą ;)))) Pozdrawiam



remodelista.com


archdaily.com

 
busybeingfabulous.com
 


jasminhome... jesionowa deska

Odpowiednie ułożenie podłogi spowodowało optyczne poszerzenie korytarza ...
archimodes.com

 
janecoslick.blogspot.com

 
lifeasamoodboard.blogspot.dk



Oczywiście jak zawsze na końcu przedstawiam podłogę bliską mojemu sercu ;)
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz