28 stycznia 2015

Nordic natural chic


Dziś mam ochotę podzielić się z Wami cudownym wnętrzem zamieszkiwanym przez stylistkę Ingeborg Wolf oraz jej partnera. Mieszkanie znajduje się w Kopenhadze (oj jak ja bym chciała tam w końcu pojechać ;))


Nie rozpisując się nadto, gdyż stylistyka i charakter są w pełni czytelne, wspomnę tylko o doskonałym zmiksowaniu bieli z czernią i szarością. Wszystkiego dopełnia urok natury, która wdarła się do tych wnętrz w postaci drewna wyglądającego jakby zostało wyrzucone na brzeg przez morze podczas sztormu.
I te właśnie dodatki drewniane skradły moje serce, bo choć niejednej osobie wnętrze to wyda się chłodne i raczej zbyt surowe to taki eklektyzm przemawia do mnie i wywołuje u mnie poczucie przytulności kojarzonej zwykle z innym typem wnętrz.
Ach i do tego ta cudowna loftowa ściana ze szkła w sypialni. Zresztą sami zobaczcie ...










P.s. Jednocześnie dziękuję kochani za zaufanie ... moje konto na Fb (https://www.facebook.com/jasminhome.blogspot?ref=hl) osiągnęło dziś liczbę 600 co dla mnie jest ogromnym wyróżnieniem przy tak dużej ilości blogów.... DZIĘKUJĘ ;)


photo by bobedre.dk

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz