25 lipca 2015

Pamiątki z wakacji ...


Wielu z nas nie lubi powrotów z wakacji. Ja na przekór większości bardzo lubię ten moment kiedy przekraczam próg domu po dłuższej nieobecności.To taka radość na nowo z tego co mamy... Zresetowana (bo o wypoczynku nie ma mowy na wakacjach z dziećmi) i szczęśliwa wracam żeby znów działać i cieszyć się tym co robię. I tak jak niektórzy przywożą z wakacyjnych wojaży muszelki i inne cuda ... Ja z racji wykonywanego zajęcia dokonuje oblężenia wszelkich sklepów z interesującym mnie wyposażeniem wnętrz. Tak było i tym razem. Na mapie Trójmiasta zaznaczyłam dwa punkty, które nawiedziłam i już zawsze nawiedzać będę, bo skradły serce me. 
Showroom Scandi Loft oraz Amazingdecor. 
Znałam je już od dawna, bo robiłam w nich zakupy online. Jednak obiecałam sobie, że muszę poczuć ich atmosferę i doświadczyć organoleptycznie. Nie zawiodłam się ;) I choć warunki nie sprzyjały dłuższym zakupom to z pustymi rękami nie wyszłam. Nie dość, że można tam znaleźć wszelkie cuda tworzące tak pożądany ostatnio skandynawski klimat w naszych domach, to przede wszystkim muszę stwierdzić, że obie właścicielki to "równe babki". Robiąc tam zakupy czułam się jak na kawie u koleżanki a z obiema miałam zaledwie kilkuminutowy kontakt.Serio dla mnie to dość istotne, gdyż nie cierpię klimatu zimnych sieciowych sklepów, gdzie ludzie robią to z przymusu. Te kobiety robią to z miłości do rzeczy unikatowych a ich zaangażowanie unosi się w powietrzu jak zapach pieczonego ciasta...
Dla mnie zakupy w obu punktach to była czysta przyjemność i dlatego polecam Wam oba sklepy z czystym sumieniem. 
amazingdecor.pl (przepiękny butikowy sklepik z duszą)
scandiloft.pl (ultra klimatyczne miejsce z piękną białą dechą na podłodze)
Ja powróciłam do domu z pięknymi pamiątkami, bo takie właśnie lubię najbardziej. Teraz wiem, że zapomniałam kupić wielu rzeczy. Nic straconego na pewno nabędę je elektronicznie ;)  

Marta