14 lipca 2015

Urlop


Czas na zasłużony wypoczynek. Dla mnie oznacza to przerwę od gotowania, sprzątania, zakupów etc. Nie robię sobie jednak przerwy od doznań estetycznych i  dlatego obiecuję czerpać inspirację z miejsc do których się wybieram. Mój urlop cieszy mnie potrójnie... czas odpoczynku, czas z rodziną oraz czas remontu w moim domku. Tak tak my wybywamy a w domu zaczyna się remont. Lubicie tak? Ja najzwyczajniej w świecie wybrałam taką opcje ze względu na dzieci. Także uciekam, życząc Wam inspirujących wakacji ...


p.s. Zostawiam dla Was zdjęcia cudownego letniego domku wybudowanego w lesie niedaleko Kopenhagi. Właściciele postawili na proste formy. Z dwóch modułów powstał prosty w formie dom doskonale wtopiony w otoczenie, wyposażony w naturalne dodatki bez przepychu. Całość konsekwentnie spójna zachęca do odpoczynku. Moje serce skradł w całości a Wam jak się podoba...

Marta










photo by remodelista.com

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz