2 sierpnia 2015

czynnik ludzki...

Ostatni post na blogu dotyczył półek, dzięki którym wyeksponujemy nasze obrazy, plakaty, zdjęcia oraz wszelkie inne cuda. Tak też zrobiłam i ja w swoim pokoju dziennym (nie cierpię określenia salon). Twórcą mojej półki był pan M. Ja natomiast postarałam się o rzeczy które na niej umieścimy. I tak wspólnymi siłami stworzyliśmy coś nietuzinkowego z czym się utożsamiamy, bo to ważne aby w naszych domach nie było nic co jest sprzeczne z naszą naturą. Przy takich wystawkach ważny jest czynnik ludzki, czyli nie tylko fakt czy dane grafiki pasują do aranżacji, ale przede wszystkim czy nie przedstawiają czegoś co kompletnie odbiega od naszego sposobu życia. Czy nie kłócą się z naszą hierarchią ważności i czy faktycznie chcemy dążyć do tego co w nich napisane. Natomiast sztuczne tworzenie takich wystawek zakłóca harmonię życiową. Uwierzcie mi widziałam już takie domy, w których to miało miejsce. Ale o tym kiedy indziej.
Chłodnej wody w basenie Wam życzę na ten upalny dzień ;)

Marta











photo by Jasminhome

plakaty : definicja bliskości
               więcej 
      oraz  życie jest zbyt krótkie          Beleco www.pakamera.pl
plakat :   grafika jelenia                      Desihome www.pakamera.pl
ramki :    Castorama
półka pomalowana farbą Beckers

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz