20 sierpnia 2015

Kwietnik


Zapewne czytając tytuł wielu z Was pomyśli, że temat nie na czasie i że lata 90-te za nami tak jak moda na kwietniki za nami. No muszę Was wyprowadzić z błędu. Na kwiaty moda jest zawsze a jeśli są ciekawie zaaranżowane to stanowią interesujący akcent we wnętrzu. Ja pamiętam jeszcze taki okropny kwietnik z mojego domu rodzinnego. Tak był okropny ;) Taka paskudna metalowa konstrukcja od podłogi po sufit, obsadzona paprociami i innymi cudami w plastikowych doniczkach każdej z innej parafii, bo to niby ładne było ;) Na moje szczęście runął dawno temu i znikł z naszego życia ;)
Natomiast w temacie współczesnych kwietników. Mam tu na myśli kwiaty, które poza tradycyjnym umieszczeniem ich w doniczce na parapecie, są sadzone w ciekawych donicach, np. wiszących bądź aranżowane w taki sposób, że same w sobie stanowią najsilniejszy dekor danego pomieszczenia.
Sami zobaczcie jakie cuda można wymyślić i wybierzcie swojego faworyta... ja już mam ;)
















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz