31 sierpnia 2015

Ukoronowanie lata


Na wielu blogach można znaleźć informacje jak powinien wyglądać pokoik dziecka, jak je ubrać, jak wyposażyć do szkoły/przedszkola, jak przygotować psychicznie. A ja w tym roku wyrwę się z tej konwencji. Inspiracje pokoi były w zeszłym roku ;)
Dla mnie nadejście września to poza organizacją dnia codziennego, czas kiedy oko cieszy ogród nabierający jesiennej wrażliwości. Królami tego przejścia pór roku są wrzosy, które otaczając mój dom dają mi możliwość podziwiania ich każdego dnia. Dla mnie to ulubiony moment jeśli chodzi o roślinność. Nie wiem dlaczego, ale cieszy mnie bardziej niż letni rozkwit roślin. Ogród staje się teraz bardziej klimatyczny i wprowadza mnie wieczorami w jakąś większą melancholię. Myślę, że po fali upałów jaką przeżyliśmy tego lata, chłodniejsze wieczory dają wytchnienie i większa łatwość wprowadzenia się w stan relaksu, niezależnie czy jest to duży ogród, dzika natura czy balkon w mieście z odrobiną zieleni. Lubie ten czas za wrzosy, szum wysokich traw, ciepłe swetry i herbatę z imbirem i cytryną, Taka już jestem ;)


Marta

















photo by jasminhome

1 komentarz :

  1. No to, jak chodzi o meble ogrodowe, to warto szukać sobie różnych inspiracji w internecie. Fajne propozycje, jeśli chodzi o meble ogrodowe, dostępne są na stronie http://www.pless.pl/51979-oswietlenie-do-ogrodu-nie-z-tej-ziemi-pszczyna . Ja często zerkam właśnie na takie propozycje.

    OdpowiedzUsuń