19 października 2015

Salon w męskim stylu

Zdecydowany, bez zbędnych niedomówień i komplikacji.
Taki powinien być pokój dla mężczyzny.
I chociaż wiadome jest, że wszędzie tam gdzie mamy do czynienia z partnerstwem, będzie dominowała we wnętrzu nuta kobieca. Przykro mi panowie, jestem zdania, że tak jak kuchnia to Wasz teren, tak aranżacje i stylizacje wnętrz to strefa iście kobieca.

Ale są i takie domy, gdzie szczęśliwie urodzony mężczyzna ma swoje prywatne cztery kąty, bądź zwyczajnie mówimy o mieszkaniu singla, gdzie panie są jedynie gośćmi.
Wtedy nie ma mowy o przemycaniu kobiecości, choć dla mnie już samo zaaranżowanie przestrzeni ma w sobie ten damski pierwiastek ;)
To jaki to właściwie urządzić ? Na potrzeby tego posta stworzyłam cztery wersje i jestem przekonana, że można zastosować każdy styl pod warunkiem, ze potrafimy to dobrze ograć.
Zasada jest jedna - mężczyzna to istota zero-jedynkowa. Dlatego nie warto szukać w takim wnętrzu rozwiązań pomiędzy. Tu mężczyzna ustala reguły. 
I tak jak w przypadku kobiet, często celem w urządzaniu wnętrz jest chęć zaimponowania niezwykłym wyczuciem estetycznym przez koleżankami, to w przypadku panów mówimy o wygodzie i funkcjonalności
Jedyne w czym upatrywałabym rozpusty w takim męskim wnętrzu to nowinki związane ze sprzętem multimedialnym. Całość jednak powinna być konsekwentna i spójna ze stylem życia owego pana.
 Ja myśląc o tym poście, zastanawiałam się jak chciałby tą przestrzeń urządzić pan mąż (gdyby mnie nie było -rzecz jasna).  Wiem, że akurat w jego wnętrzu pomimo surowości nie mogłoby zabraknąć jednego materiału jaki kocha - drewna. Ale u nas to rodzinne ;)
Jestem ciekawa jakie są Wasze pomysły na tę męską przestrzeń i jak wy zaaranżowałybyście ją dla panów bliskich Waszemu sercu...

p.s. Panowie, jeśli tutaj zaglądacie - co złego to nie ja ;)

Pozdrawiam
Marta




































1 komentarz :

  1. Jest kilka opcji aby urządzić fajnie salon, ale to wymaga czasu i kompromisów. Ja po przeczytaniu http://www.greenstyl.pl/5-rzeczy-na-ktore-warto-zwrocic-uwage-wybierajac-meble-do-salonu/ już dobrze wiedziałam na jakie rzeczy zwrócić uwagę, ale mój salon był ponadczasowy.

    OdpowiedzUsuń