15 grudnia 2015

Oświetlenie do sypialni z drewna i rattanu

, czyli o tym jak Jasminhome bez butów chodzi ;)
A tak na poważnie to jestem od jakiegoś czasu na etapie tzw. zbieractwa skarbów to swojej osobistej sypialni, która czeka na remont. Od jakiegoś czasu przeszukuje sieć i gazety wnętrzarskie w poszukiwaniu tej jedynej wyjątkowej lampy, która wpasuje się w plan wnętrza. Jedno jest pewne musi być naturalna, przyjemna i charakteryzująca się dobrą jakością. W tej aranżacji nie ma miejsca na industrialne czy modernistyczne klimaty. Tu musi królować drewno bądź rattan, bo w takiej formie doskonale wpasuje się w moją koncepcję sypialni. Dzięki tym poszukiwaniom udało mi się stworzyć zestawienie tych naj.... Zobaczcie ;)



lampa bamboo - ayilluminate.com

lampa bamboo m40

Lampa Tokio rattanowa


King bath cono


Lampa Euphoria


Lampy Apo

Dutchbone - Lampa Beads

Lampa Beech - LZF

Lampa Moaroom KINA

Lampa Woodyou 60 

Żyrandol koralikowy - drewno i metal

Problem polega na tym, że wszystkie są fantastyczne, jedyne w swoim rodzaju i cudownie naturalne. Na moje szczęście większość z nich jest piekielnie droga, co w sposób naturalny je eliminuje. Nie pozostaje nic innego jak nacieszyć oko tymi współczesnymi, przybliżającymi nas do świata natury, perełkami designu. Pozdrawiam Was ...

Marta

1 komentarz :

  1. Ciekawe te lampy aczkolwiek do mojego wnętrza na pewno nie wpasowałyby się. Mam mieszkanie w skandynawskim stylu i inne lampy pasują do takiej stylistyki. Bardziej proste, zresztą czytałam o tym nawet rano na https://kupujlampy.pl/blog/jakie-lampy-wybrac-do-mieszkania-w-stylu-skandynawskim/, ponieważ chcę zmienić co nieco w wystroju i zaczynam od lamp. Mam już na oku kilka modeli i nie są drewniane, ale moja mama ma mieszkanie z dużą ilością drewna więc polecę jej te lampy, o których wspominasz :)

    OdpowiedzUsuń