28 stycznia 2016

Poster minimalistyczny ...
















































 






Jakże ja się cieszę, że ten intensywny styczeń dobiega końca...
To szaleństwo zadań, okraszonych nieziemskim zmęczeniem pchnęło mnie ku prostocie całkowitej. A jeszcze mając na uwadze, że wkrótce rozpocznie się wiosenne szaleństwo ferii barw i zapachów, mam ogromną ochotę na chwilę wyciszenia i wyzbycia się nadmiaru bodźców.
Jednocześnie jestem na etapie poszukiwania ciekawych grafik do pewnego projektu i właśnie taka estetyka jest spójna ze stylistyką tej przestrzeni. Ku mojemu zdziwieniu i znajomości mnóstwa sklepów oraz portali z dodatkami, dużą trudność sprawiło mi znalezienie grafik dopracowanych, nietuzinkowych, niosących jasny przekaz oraz nie wykazujących się infantylnym klimatem. Prostota i minimalizm są w stanie zachwycać, jeśli tylko ich jakość będzie doskonała.
Ja swoje już wybrałam...
Marta

              photos by pinterest

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz