29 czerwca 2016

Podręczny stolik w jeden dzień

Potrzeba matką wynalazku... i tak było i w tym przypadku. W naszym domu istniał deficyt podręcznego stolika, który poza funkcją estetyczną, dostosowywałby się do różnych mebli. Z tego powodu nogi są tak skonstruowane, aby wsuwały się pod większość mebli.
U mnie sprawdził się nie tylko w formie podręcznego stolika w salonie, ale dodatkowo jest przydatny na tarasie. Jego zaletą jest również lekkość, dlatego łatwo można zmieniać jego ustawienie. Ja poza stolikiem podręcznym przy sofie, wykorzystuje go jako moje mini biuro na tarasie, przenosząc się tam w te upalne dni, łącząc tym samym przyjemne z pożytecznym. Jestem przekonana, że sprawdzi się również na małych balkonach, czy w kuchni jako dodatkowy blat, a może i nawet w łazience. Jestem przekonana, że każdy z Was wykorzysta go na swój sposób i dostosuje do swoich wymagań i potrzeb.

Czas realizacji: jeden dzień
Wykonanie: bardzo proste (jeśli ja wykonałam go z moimi połamanymi stopami, to myślę, że każdy jest w stanie go zrobić ;)
Koszt: ok. 50 zł

Miłego inspirowania...
Marta
























Zdjęcia: JasminhoMe
Tekst: Jasminhome

3 komentarze :

  1. Fajnym elementem umeblowania nowoczesnego pomieszczenia będzie stolik kawowy - https://dkwadrat.pl/pl/menu/meble/stoliki/stoliki-kawowe-1718.html. Taki nie dużych rozmiarów stolik z powodzeniem można wykorzystać zarówno w przestrzeni domowej jak i komercyjnej. Mebelek z względu na swój ergonomiczny kształt jest bardzo funkcjonalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi właśnie bardzo brakowało od pewnego czasu takiego podręcznego mebelka i z tego względu zdecydowałam się na zakup składanego stolika, który znalazłam na https://duka.com/pl/. Zaletą stolika jest przede wszystkim jego mały rozmiar i funkcjonalność. Bez problemu można zabrać go z sobą w każde miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny stolik, aż chce się zaparzyć pyszną kawę w ekspresie i usiąść przy nim na tarasie.

    OdpowiedzUsuń