4 listopada 2016

Meetblogin 2016



Ogromnie się ucieszyłam, kiedy kilka miesięcy temu otrzymałam e-mail z informacją, że po raz kolejny dane mi będzie brać udział w największym oraz najważniejszym spotkaniu blogerów wnętrzarskich - Meetblogin 2016.
Sprawczynią całego zamieszania była jak zawsze doskonale zorganizowana i świetnie prowadząca wydarzenie, twórczyni Meetblogin - Ula Michalak
... Ula wielkie brawa !!! Masz tę moc... ;)


Meetblogin to dla mnie osobiście najważniejsze wydarzenie blogowe w ciągu roku, ponieważ ukierunkowane jest na dyskusje, warsztaty w obrębie tematyki ściśle związanej z architekturą wnętrz, designem, trendami i wszystkim tym co stanowi o mojej zawodowej egzystencji na co dzień. Meetblogin odbywa się w ramach Łódź Design Festival, co daje szanse organoleptycznego doświadczenia designu i poznania twórczości młodych i zdolnych polskich projektantów. 




Sam fakt obcowania ze sobą, przez trzy dni, czterdziestu opiniotwórczych indywidualistów, totalnie zaangażowanych w to co robią, powoduje, że z takiego weekendu wracam pełna przemyśleń, pomysłów i inspiracji. To właśnie ta grupa niezwykle twórczych ludzi, codziennie poprzez swoją pracę i determinację stara się nakłaniać Was do większych bądź mniejszych zmian swojego otoczenia oraz robi wszystko, aby na naszym polskim gruncie design oraz trendy nie stanowiły tylko obcobrzmiących słów widywanych w gazetach wnętrzarskich a szeroko omijanych w codzienności...
Dla mnie spotkanie ze znanymi mi już blogerami oraz tymi, których udało mi się dopiero poznać, stanowiło możliwość wyjścia z narzuconej przeze mnie samą strefy komfortu, co pozwala mi otworzyć się na nowe rozwiązania w mojej codziennej pracy. Stagnacja w zawodzie projektanta nie jest niczym dobrym...
Karoliny Grabowskiej (kaboompics.com)

Poza naszymi blogerskimi dyskusjami w ramach Meetblogin mieliśmy okazję spotkać się z firmami, działającymi w branży wnętrzarskiej. 
Karoliny Grabowskiej (kaboompics.com)

To właśnie na warsztatach z przedstawicielami firmy Ikea, taki laik jak ja mógł dowiedzieć się w jaki sposób tworzyć stylizacje pod kadr, aby uzyskać pożądany efekt oraz jak sprytnie wykorzystać lampy domowe do fotografowania. 
Kolejnym punktem była dyskusja poprowadzona przez Kasię Gal, podczas której mogliśmy dowiedzieć się czy My Polacy jesteśmy gotowi na większą obecność wzorów i kolorów w naszym życiu. Firmy Decoria, Purmo i Interprint opowiadały nam o trenach i tendencjach na rynku europejskim w tym temacie.

Wspaniałym zwieńczeniem soboty było spotkanie z firmą Porta, która zaangażowała nas do stworzenia drzwi spersonalizowanych, zgodnie z panującym obecnie trendem. 
Karoliny Grabowskiej (kaboompics.com)

W niedzielę rano dostaliśmy szansę stworzenia płytki dekoracyjnej, stanowiącej uzupełnienie kolekcji Favaro firmy Ceramika Paradyż. W obu zadaniach największym wyzwaniem była umiejętność pracy w zespole projektowym a nie sam proces tworzenia, ponieważ jak powszechnie wiadomo blogger to zdolna bestia jest ;)

Na długo zapamiętam niezwykle istotną, ale jednocześnie trudną dyskusję prowadzoną podczas spotkania z marką TON oraz red. naczelną Elle Decoration Polska. Czy świadomość wyboru oryginalnych mebli to istotna kwestia? Czy nasza moralność oraz szacunek do twórczości drugiego człowieka pozwala nam mimo wszystko na zakup mebli inspirowanych? Temat okazał się na tyle angażujący i ważny, że gdyby nie napięty plan spotkań, dyskusja mogłaby się toczyć jeszcze długo...

Cudownym zwieńczeniem mojej obecności na Meetblogin było spotkanie z przedstawicielami firmy Barlinek. Moje serce się raduje, kiedy największy na świecie producent podłóg drewnianych, w swojej codziennej działalności nie zapomina o szacunku do naszej natury. Brawo Barlinek ;)

Zmęczona, pełna przemyśleń i bogata o nowe doświadczenia, powróciłam do moich codziennych zmagań, tym samym odliczając już czas do kolejnego Meetblogin...

Marta







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz