27 czerwca 2014

Dziecięcy świat snu ...

www.vtwonen.nl
Dziś natchnięta przez inną blogerkę postanowiłam zaciekawić wszystkich rodziców ( przyszłych i obecnych ) możliwościami urządzenia przestrzeni do spania dla naszych pociech.
I choć zdaję sobie sprawę, że większość z tych cudnych maluchów ląduje w Waszych łóżkach ( moja córcia dość często to czyni ) to jestem zdania, że każdy maluch powinien mieć taką senną przestrzeń.

Ciekawa aranżacja łóżka może mieć duży wpływ na sen Waszych pociech, ale co najważniejsze na WASZ sen ;) Tak wiem co pisze - z dzieckiem jest cudownie, ale dziecko rośnie a łóżko rodziców nie ;)

Tworząc taką przestrzeń dla swojego dziecka za priorytet uznałam przytulność i bajkowy charakter. Jej łóżko miało wygrywać w rywalizacji z łóżkiem rodziców i myślę, że aranżacja się udała... oczywiście okazjonalnie zdarza się usłyszeć tupot małych stóp, które wędrują do nas nad ranem, ale to już jest czysta przyjemność - sami przyznacie ( jak wszystko co nie zdarza się na co dzień ;))

Propozycje, które są poniżej urzekły mnie całkowicie (szczególnie domek w formie łóżeczka) i chciałabym bardzo aby Was również nakłoniły do stworzenia takiej strefy dla Waszych dzieci, bo każdy maluch zasługuje na bajkowe dzieciństwo ( na dorosłość przyjdzie jeszcze czas ).
Pozdrawiam Was ciepło ...

p.s. moje dziecko już śpi u siebie a Wasze ?  ;)


Rebecca Keight



www.bodyandfou.com
www.thebooandtheboy.com
bobbyrabbit.co.uk
 
divaaniblogit.fi
mój faworyt ...
thedaintysquid.com

Na koniec strefa snu mojego autorstwa ;)


Czekam na wasze opinie i pytania... a może jakieś propozycje postów.

1 komentarz :

  1. Bardzo fajnie zaaranżowane łóżka dla dzieci. Wszystkie aranżacje mi się podobają :). Sama ostatnio przemeblowywałam pokój mojego synka i kupiłam mu nowe łóżko. Zdecydowałam się na łóżko robione na zamówienie, dzięki czemu miałam wpływ na wygląd tego mebelka. W sklepie https://senpo.pl/lozka/ podałam na początku dokładne wymiary oraz określiłam kilka detali łóżka na których mi zależało. Dzięki temu zakupiłam wygodne łóżko idealnie pasujące do wystroju wnętrza pokoju. Meble na wymiar doskonale pasują też do mniejszych pomieszczeń, tam gdzie gotowe meble mogą się nie zmieścić.

    OdpowiedzUsuń