9 października 2014

Szwecjo doskonała ...



Mimo niesprzyjających okoliczności zdrowotnych... i innych równie absorbujących stan ducha i ciała, postanowiłam podzielić się z Wami moją inspiracją w projekcie, który obecnie tworzę... (ale o nim trochę później).

Ten wspaniały apartament znajduję się w Szwecji ( o losie dlaczego nie urodziłam się w Szwecji ...)

Architekt Denis Krasikov doskonale ujął w ramy swoje założenia i wizje. W pomieszczeniach wspaniale przeplatają się stare z nowym. Umiejętnie połączono pamiątki po przodkach z przedmiotami współczesnego designu. W każdym calu doskonała industrialna kuchnia i wszechobecna szarość wbrew pozorom wprowadzają tak przeze mnie lubianą przytulność ;)))
Jestem przekonana, że oprócz mojej skromnej osoby wnętrze to rozkocha w sobie dużo większą rzeszę miłośników danej stylistyki... polecam gorąco i życzę miłych inspiracji ...

Październik pięknie rozpoczęty ....













foto by freshome.com

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz