18 grudnia 2014

Lista mocno osobista ...

Drogi Mikołaju ...

Zdaję sobie sprawę z tego, że z tą moją grzecznością w tym roku bywało różnie... Jednak nie zaprzeczysz, że to był dla mnie mocno pracowity rok ;) Ze względu na to oraz uwzględniając zasadę, że ciężarnej się nie odmawia (a przypominam Ci że jestem już w 6 mc )stworzyłam dla Ciebie swoją osobista listę życzeń.
A że należę do kobiet, które z zamiłowaniem odwiedzają kolejne sklepy wnętrzarskie zamiast tych z ubraniami i kosmetykami...Lista związana jest ściśle z moją pasją.
 I choć zdaję sobie sprawę, że wartością wybranych przeze mnie przedmiotów mógłbyś obdarować całe osiedle to jednak podejmę próbę namówienia Cię na realizację tych marzeń.
Ok, możemy się umówić, że rozłożę Ci to w czasie, ale więcej ode mnie nie wymagaj ...

* Zawsze wierząca w twoją moc mama, żona, blogerka, projektantka ...




Lampy Eikon Basik Ash Lamp ( cudowne połączenie światła i drewna)
Lampy Muuto (kolekcja 2013) (uwielbiam wszystkie ich projekty)
Sofa Come Back - Scandinaviandesign (klasyka i prostota)
Scandi Wallpaper (tapeta prosto ze Skandynawii)
Working Table Leonardo by Zanotta (brakujący element mojego gabinetu ;))
Publikacja dot. skandynawskiego designu (tego również brak w moim gabinecie)

P.S.

I jeszcze takie trzy drobiazgi ;) dla dziewczynek ...
 
 
Lamp for kids Miffi (Mikołaju jedna wystarczy - dziewczynki się podzielą )
Wooden Monkey by Kay Bojesen
Śliczne ... Classic Danish Birds by Kristian Vedel

*Celowo nie wspomniałam o mężu ... ponieważ dla niego wybrałam wygodę i relaks, bo chyba tego mężczyźni oczekują wracając do domu po ciężkim dniu w pracy ... Co o tym sądzisz Mikołaju ?


Fotel i podnóżek projektu Ray & Charles Eams

Przesyłam pozdrowienia Mikołaju... nie martw się jeśli nie uda Ci się wszystkiego zrealizować...
To klasyki designu !!!
Jak resztę dostanę za rok to nic się nie stanie ;))) Te przedmioty nie mają daty przydatności do spożycia ...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz