23 maja 2015

shopping ...



Jakby przypadkiem mój mąż postanowił dokonać remontu naszego domu to ja chętna jestem ;) Bo jednym kobietą nic tak nie poprawia humoru jak babskie zakupy, wizyta u fryzjera czy kosmetyczki, ale jest też taki gatunek bab (do którego i ja należę) który ma wielką radość z remontów i zakupów w sklepach wnętrzarskich. Tak już mam, że dużo więcej frajdy sprawia mi wizyta w castoramie niżeli kupno kolejnej kiecki. I chyba dlatego robię w życiu to co robię ;)

A tak serio to jest takie miejsce w internecie do którego nie powinnam chyba zaglądać ... Westwing.pl
To cudowna skarbnica dodatków wnętrzarskich. Znajdziecie tam wszystko czego dusza zapragnie. A że moja dusza zapragnęła zbyt wiele to podzielę się z Wami tą wiedzą ;)
Jedno jest pewne, że gdyby ktoś potrzebował wyposażyć dom w meble i dodatki dobrej jakości i w przystępnej cenie to na Westwing.pl znajdzie wszystko. Zresztą sami zobaczcie jakie skarby tam mają !!!


loftowo...


lekko retro...


 pastelowo...

wspaniałego weekendu ...

Marta



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz