15 października 2015

JasminhoMe po MEETBLOGIN


zdj. JasminhoMe

Wróciłam z MEETBLOGIN ...
Miał być post o tym ja mocno natchnęła mnie Łódź i jak twórcze z niej miasto. Ale nie będzie o tym, bo żeby doświadczyć tego miasta należy się tam wybrać na kilka dni i poczuć jego atmosferę osobiście.

zdj. JasminhoMe


zdj. JasminhoMe


zdj. JasminhoMe



zdj. JasminhoMe
Co do mnie, to wyjazd ten utwierdził mnie w przekonaniu, że idę w dobrym kierunku i poza zdobywaniem wiedzy i nowych doświadczeń, z toru mam nie zbaczać.
Wyjazd ten dał mi również możliwość poznania fantastycznych kobiet, które tak jak ja sfiksowane są na tematyce wnętrzarskiej choć każda w inny bardziej bliski jej sercu sposób. Ten weekend był czasem dla nas. Matki, żony, kochanki, singielki, właścicielki psów czy kotów ... to było nieistotne - liczyła się możliwość obcowania z designem i wymiany doświadczeń.
Dziewczyny jesteście świetne i mam ogromny apetyt na więcej spotkań z Wami... ;)

Ale wyjazd ten dał mi również wiedzę, że jeśli decydujesz się pisać dla ludzi to bądź chociaż pasjonatkom tematyki wnętrzarskiej. Nadmierne parcie na szkło jest współcześnie chorobą. Prosta sprawa, jeśli nie potrafisz posługiwać się pałeczkami, chwyć sushi w dłoń i nie udawaj kogoś kim nie jesteś. Jedząc dłońmi będziesz bardziej wiarygodna niżeli pokracznie udająca zwinność i doświadczenie. 

Co do całości MEETBLOGIN - moc wrażeń !!!
Po rozluźniającym mnie osobiście przywitaniu ruszyliśmy na fantastyczny panel dyskusyjny z udziałem takich marek jak : Ceramika Paradyż , Purmo oraz Ikea
Po ciekawej wymianie zdań przyszedł czas na wykład kolorowego ptaka na temat cienkiej granicy pomiędzy designem a kopią ;) Dagmara Jakubczak (forelements.pl) 
I love YOU !!! 
Blogerzy mogli również  po-obcować z twórczością Oskara Zięty i posłuchać jego wykładu.
Dalej w fantastycznym miejscu Book&Cook odbyło się spotkanie z marką ROCA, gdzie każda ze stron podzieliła się swoim doświadczeniem.
Wisienką na torcie tegoż dnia był bankiet... ;)
Niedziela zaczęła się od garści informacji na temat marketingu związanego z tematyką blogerską. Artur Jabłoński (Jeszcze Jeden Blog) oraz Michał Andrzejewski (Marketingowa Moc) wskazali nam drogę prawidłowego poruszania się w blogosferze oraz pomogli usytematyzować mi to i owo.
Dla mnie niezwykle inspirujące było spotkanie z marką Intiaro, która zaprezentowała najnowsze technologie z zakresu projektowania i aranżacji wnętrz. Osobiście uważam, że jest to "must have" nowoczesnego projektanta wnętrz. Intiaro skradli moje serce !
Aby doznania estetyczne były w pełni zaspokojone na koniec odbyła się wycieczka z przewodnikiem po najbardziej atrakcyjnych wystawach Łódź Design Festival.
Szczególne podziękowania dla organizatorki całego tegoż zamieszania Uli Michalak - kobieta rakieta. Swoją drogą jeśli macie apetyt na design to warto odwiedzić jej bloga http://interiorsdesignblog.com/
Sponsorzy zasługują na uznanie, bo dzięki nim mogłyśmy uczestniczyć w tej wnętrzarskiej burzy mózgów. Wasze katalogi ofertowe posłużą mi jako lektura na najbliższe kilka miesięcy ;)




Wyjeżdżając z Łodzi, czułam niedosyt. Od tego momentu miasto to stało się moją enklawą designu i doznań estetycznych, a ludzi których tam poznałam zachowam na długo w mojej pamięci...


zdj. JasminhoMe - hotel Tobaco

zdj. JasminhoMe - Book&Cook

zdj. JasminhoMe  Book&Cook
zdj. JasminhoMe  Book&Cook


zdj. JasminhoMe  Book&Cook

zdj. JasminhoMe  Book&Cook

zdj. JasminhoMe  Book&Cook
zdj. JasminhoMe  Book&Cook
JasminhoMe



















Na koniec jeszcze kilka zdjęć zrobionych przez profesjonalistkę ;)
Foto: Kaboompics / kaboompics.com/








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz