5 października 2015

MEETBLOGIN



meet_in_blog_1f


Meetblogin, czyli o tym jak pani w dresach i trampkach rusza na salony aby poznać ludzi, którzy tak jak ona chłoną niczym gąbka wszystko co wnętrzarskie. 


A tak całkiem serio to już w ten weekend w ramach Łódź Design Festival 2015 odbędzie się spotkanie blogerów wnętrzarskich i taki oto kopnął mnie zaszczyt brania w tymże spotkaniu udziału. 
Możliwość poznania tak wielu kreatywnych ludzi, zdobycia kolejnych doświadczeń z zakresu designu, wysłuchania ciekawych prelekcji z udziałem takich wspaniałych, polskich projektantów jak Oskar Zięta daje mi tyle radości, że choroba która mnie próbuje rozłożyć na łopatki nie jest mi straszna. 

Także nie dając się wirusom i infekcjom, proponuje Wam kochani zaplanować weekend w Łodzi. 
Jestem przekonana, że będzie to czas twórczy, inspirujący, nietuzinkowy i całkowicie przesiąknięty designem.
Co wy na to ?
Po powrocie zdam relację o wszystkim co mnie tam spotkało ;)
Marta


ldf14_interiorsdesign_baner_2560x1440

* informacje dot. tego wydarzenia znajdziecie kochani na https://www.facebook.com/Meetblogin-388505341253216/timeline/
oraz na stronie inicjatorki całego wydarzenia Urszuli Michalak 
http://interiorsdesignblog.com/meetblogin

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz