25 listopada 2015

Apartamenty w Alpach

Pisałam już, ale przypomnę, że ze mnie istota zimnolubna i może dlatego tak ciągnie mnie do tej Norwegii...
Jak na razie Norwegia musi poczekać, ale żeby umilić sobie tą mało białą polską zimę, pokażę Wam kochani kolejne miejsce z serii - mogłabym tam spędzić resztę mojego życia ;)
Nie miałam jeszcze okazji szusować na alpejskich stokach narciarskich, ani rozkoszować się tymi bajecznymi widokami, bo to albo szkoła albo ciąża albo praca i tak na zmianę ;) Jednak gdyby w końcu dane mi było wybrać w w szwajcarskie Alpy i zaznać wszelkich dobrodziejstw tamtego rejonu, to tak to właśnie widzę i niech nikt nie próbuje mnie sprowadzać na ziemię.


Pokrótce Wam opowiem co to za miejsce.

To osiedle powstało w Jungfrau, czyli największym i najstarszym rejonie Szwajcarii. Składa się z pięciu apartamentów, butikowego hotelu oraz siedmiu ekskluzywnych domków. Ceny takiego domku zaczynają się od 5 mln $ .... hmm to może chociaż dostarczmy sobie garść inspiracji, ponieważ wnętrza tych nieruchomości zasługują na wyróżnienie, a sypialnia całkowicie skradła moje serducho i jestem pewna, że nie tylko moje. Teraz tylko zostało przekonać męża mego żeby mi ścianę w sypialni takimi pniaczkami poobkładał. Ja zatroszczę się o dodatki. Tylko jeszcze muszę się uśmiechnąć tam do góry, żeby za oknem mieć takie widoki... Miejsce tak urokliwe, że jeszcze wiele razy wrócę do tego wpisu. Sami zobaczcie...
Marta











p.s. Te zdjęcia to doskonałe wizualizacje, jednak z tego co doczytałam miejsce to już istnienie i dobrze się ma, także jakby ktoś miał za dużo w kieszeni to przypominam 5 mln $ i macie swój mały raj na ziemi ;)



źrodło: homedsgn.com

2 komentarze :

  1. Faktycznie te apartamenty są bardzo ładne, ale rzadko kto z nas pewnie by się w nich znalazł. ja mam swoją małą przestrzeń i myślę że ona całkowicie mi wystarcza. Tym bardziej, że czytałem jak dobrze jest ją zaaranżować http://www.developersi.pl/aranzacja-malej-przestrzeni-podpowiadamy-na-co-zwrocic-uwage/ i muszę powiedzieć, że całość jak dla mnie wygląda idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, proste wnętrza, a jednocześnie ciepłe i zapraszające, co bardzo trudno uzyskać w przestrzeni, gdy główna rolę odgrywa biel. Mnie najbardziej spodobała się sypialnia i "drewniana" ściana za łóżkiem. Meble sa proste i klasyczne, co bardzo lubię. Piękne łózko do swojej sypialni znalazłam na https://senpo.pl/ i jestem zachwycona jakością i designem. W dodatku maja tam też olbrzymi wybór materacy, kołder, poduszek i pościeli a wszystko świetnej jakości. Serdecznie polecam!

    OdpowiedzUsuń