21 listopada 2015

SOFA

W moim salonie zagościł się na dobre czekoladowy narożnik i jak na razie mimo wielu lat nie planuje wyprowadzki. Gdybym jednak miała dokonać zmian to od jakiegoś czasu mam już swojego faworyta. Znacie firmę Sofacompany ?
Jeśli jeszcze nie, to wszyscy zwolennicy duńskiego designu powinni przyjrzeć się ich produktom.
Sofacompany jest nowoczesnym, internetowym sklepem meblowym, posiadającym własny zespół projektowy oraz dział produkcji. Firma postawiła sobie za wyzwanie wyprodukowanie mebli estetycznych, doskonałych jakościowo i po konkurencyjnych cenach. To wszystko jest osiągane poprzez eliminacje pośredników. 
Meble trafiają bezpośrednio do klienta. 
Ale poza przystępnymi cenami te duńskie produkty zachwycają pięknymi, dopracowanymi formami oraz spójną z całością kolorystyką. Są lekkie, świeże i doskonale wkomponowane w obecnie panujące trendy. Jedyne  z czym miałabym problem to z wyborem odpowiedniego. Serio dawno w żadnym sklepie nie zachwyciło mnie tyle linii mebli. 
Ale postanowiłam skupić swoją uwagę na serii Conrad. Ten model już dziś mógłby zastąpić mojego czekoladowego staruszka. Piękna, minimalistyczna forma, ładne przeszycia na poduszkach a wszystko połączone z drewnianymi nogami. 
Wybrane przeze mnie kolory to Vendy atracit i Vendy cool gray, bo ich uniwersalność przemawia do mnie. 





Kiedy zabrałam się za tworzenie kolarzy okazało się, że w mojej głowie pojawiły się setki aranżacji z tymi sofami. To może wynikać z dwóch prawidłowości: jestem pełną pomysłów projektantką wnętrz oraz to, że te duńskie meble są tak dobrze zaprojektowane, że odnajdą się w wielu przestrzeniach i różnorodnych aranżacjach. Moja skromność karze mi wybrać drugą opcje. 



Sofa Conrad (Vendy cool gray)


Sofa Conrad (Vendy antracit)




Sofa Conrad (Vendy antracit)



Jeśli również Wam przypadła do stylistyka oraz wzornictwo firmy i zwyczajnie spodobały Wam się te cudne sofy to więcej informacji znajdziecie tutaj.
Marta





 Źródło: sofacompany.com
      dodatki: pakamera.pl, 9design, scandiconcept, scandiwall, sfmeble.pl
      kolarze: jasminhoMe

                       

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz