19 kwietnia 2016

Małe przyjemności ...


Kiedy już uda nam się przejść drogę przez mękę w wyremontowaniu i urządzeniu wymarzonego lokum i po tym wszystkim wyjść na prostą finansową ( o ile to możliwe w tych czasach ;), to następuje nazwany przez mnie "głód dekoratorski". Bo jeśli już sofa stoi na swoim miejscu a nowiutkie płytki lśnią w łazience... i kiedy kuchnia już zdąży się kilka razy pobrudzić to znak, że udało nam się nabyć wszelkie dobra, żeby wygodnie mieszkać. To może czas na drobiazgi ? Jasne, że tak ;) Dla mnie jest zawsze dobry czas na drobiazgi, bo to takie moje małe przyjemności. I o ile nabycie drobiazgów dekoracyjnych nie jest trudne w tych czasach, to ja wyznaję zasadę, żeby poszukać i znaleźć coś co nas szczerze usatysfakcjonuje. Dla mnie dom nie może istnieć bez kwiatów i świec.


Kwiaty prosta sprawa - tulipany czy goździki do wazonu i już robi się przyjemniej. O tej porze roku wystarczy dobrze poszukać w ogrodzie, bo pięknie i w niewymuszony sposób zdobią dom gałęzie kwitnących drzew.  Co do świec to tu warto się zastanowić. Można kupić pierwszą lepszą, bo wybór jest ogromny i po sprawie, ale ja jestem szczerze uzależniona od świeczek pewnej duńskiej firmy i Wam również polecam ich wypróbowanie.



One pachną obłędnie i nie jest to zapach niczym ze sztucznych odświeżaczy powietrza. Te świeczki pachną naturą - lasem, łąką ... Jeśli do tego dołożymy jeszcze piękny, minimalistyczny wygląd to mamy świeczkę dla mnie osobiście idealną. Możecie je kupić tutaj .  W moim domu znaleźć można jeszcze świeczki z hm home, które też ujmują mnie swoją prostą, nienachalną formą.



Jeśli jak ja jesteście zwolenniczkami naturalnych kosmetyków, które poza zbawiennymi właściwościami są też pięknie zapakowane to polecam Wam produkty dziewczyn z Ministerstwa Dobrego Mydła.



Te zdolne kobiety rozkochały mnie w polityce swojej firmy, konsekwencji w działaniu a przede wszystkim w estetyce serwowanych produktów. A co równie ważne dla mnie. bo choruję od wielu lat na egzemę, ich olej malinowy działa zbawiennie na moją skórę. Do tego jeśli lubicie ładne drobiazgi w Waszych łazienkach to gwarantuję, że będą cieszyć oko ich naturalne opakowania. Możecie je kupić tutaj .



A może i wy macie jakieś świetne drobiazgi, którymi chcecie się podzielić ... piszcie ;)
Pozdrawiam Was ciepło spod koca ...

Marta




...ten post nie jest sponsorowany i wynika z moich czystych chęci przedstawienia Wam dobrych produktów ;)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz