19 sierpnia 2016

8 pomysłów na aranżację jadalni


Prostota, funkcjonalność, doskonałe rzemiosło a przy tym zabawa w kreowaniu przestrzeni. Tak można określić skandynawskie wnętrza, które zajęły miejsce w moim sercu wiele lat temu i myślę, że nawet zmiana trendów ich z stamtąd nie wygoni ;)  To właśnie w nurcie skandynawskim wspólne spędzanie czasu przy dużym stole jest typowe dla każdej rodziny. Zamiłowanie do światła i przestrzeni oraz uniwersalne połączenie drewna z bielą, optycznie powiększają i rozświetlają domy Szwedów. Dlatego dziś kilka inspiracji jadalnianych dla mnie, ale i dla Was jak ciekawie zestawić ze sobą stół, krzesła oraz lampę. 
Jak ja żałuję, że klika lat temu nikt mi takiej ściągi nie podsunął pod nos, kiedy sama poszukiwałam inspiracji ... ;)

"Błagam, nie zapominajcie, by się tym cieszyć" Alvara Aalto



- lampa ALURO ( mlamp.pl )
- stół drewniany ROMEO (formazone.pl)
- krzesło tapicerowane EMILY Farg-Blanche (ladnydom.pl)
- drewniana mozaika na ścianę (źródło: pinterest) 




- lampa RAW (opaandcompany.com)
- stół (perffecto.pl)
- krzesło HEMSTAD black chair (cb2)
- plakat (wanelo.com)
- tapeta (e-bay.com)



- krzesła PARIS (customform.com)
- lampa MASSA (mlamp.pl)
- stół (kosicka.pl) *wszystkie stoły z tej strony są piękne !!!
- grafika (pinterest)




- lampa bambu Bloomingville (livingandcompany.com)
- stół HERITAGE (spolkameblowa.pl)
- krzesło rattan (sfmeble.com)
- świeca biała (lezeipachne.com)
- grafika (pinterest)




- lampa TESSIO (mlamp.pl)
- stół MERILYN (modo4u.pl)
- krzesło A-5910 (fameg.pl)
- tapeta Boras Tapeter (decorations.pl)




- lampa DETROIT (dutchhouse.com)
- stół ACTION natural and black (momastudio.pl)
- krzesła DIMA (sardotoutlet.pl)
- tapeta Ferm Living (http://tapetujemy.pl/FermLiving)




- stół TENZO (sfmeble.pl)
- krzesło ISAKE (sfmeble.pl)
- lampa ARLIE (westwing)
- grafika ( nicehome.pl)




- stół SIGNAL Combo (meble.pl)
- krzesło (mirat.eu)
- lampa New York Sky Blue II (westwing)
- tapeta WOODS Cole&Son (skandynawskie.pl)








tekst , moon board : Jasminhome


3 komentarze :

  1. Ciekawe pomysły na aranżację. Zastosowanie mebli loftowych w jadalni wygląda super. Przed Bożym Narodzeniem zamówiłem na https://www.vonart.com.pl/ cały komplet do jadalni, żeby były na pierwszą organizowaną przeze mnie wigilię

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się wszystkie wymienione lampy. Ze swojej strony mogę polecić sklep FLHF. To właśnie tam kupowałam asortyment do swojej sypialni i domu. Jestem właśnie na etapie remontu salonu, który docelowo ma być również jadalnią. Chciałabym, aby było to miejsce, w którym będzie się żyło i spędzało bardzo dużo czasu. Mam nadzieję, że znajdę interesujące projekty i wezmę się do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Też jestem fanką skandynawskich wnętrz, lubię prostotę i minimalizm. Jesteśmy z mężem właśnie na etapie remontu, większość materiałów zamawiamy z Kronospanu, głównie dlatego, że oferują fajne, nietuzinkowe dekory. Jakby ktoś szukał czegoś subtelnego, ale jednocześnie wpasowującego się idealnie w styl skandynawski, to zachęcam zajrzeć https://kronosfera.pl/

    OdpowiedzUsuń