1 lipca 2016

45 m2



Mała przestrzeń - duże wyzwanie. Jasne, że tak.
Bo jak tu uporządkować tak małą przestrzeń przy zachowaniu wszelkich upragnionych pomieszczeń i uwzględnieniu miejsca do przechowywania.
Dla mnie przy organizacji małych mieszkań najważniejsze jest zadbanie o jasność i poczucie przestrzeni. Jeśli uda nam się osiągnąć te wszystkie cele i jeszcze tak zaaranżować przestrzeń, aby estetycznie nam odpowiadała to mamy mieszkanie doskonałe. Bo dobry projekt małego mieszkania to taki, kiedy zaproszony gość zastanawia się jak to możliwe, że ma ono jedyne 45 m2. To znak, że się udało ;)
Zobaczcie jak w 2013 roku rosyjskie biuro projektowe INT2 doskonale wypełniło założenia przy organizowaniu tak małej przestrzeni i co najważniejsze projekt nadal wpisuje się w panujące trendy. Przyznam się, że dawno żadna aranżacja małej przestrzeni mnie tak nie urzekła jak właśnie projekt tego 45 metrowego, moskiewskiego mieszkania. Adaptacje przestrzeni sypialnianej kupuję w całości, bo skradła moje serce. Zresztą musicie sami to zobaczyć. 
Pozdrawiam Was ciepło...
Marta














Zdjęcia : behance.net
Tekst: Jasminhome

3 komentarze :

  1. Bardzo podoba mi się wystrój sypialni :) Po piękną pościel zapraszam na https://dekorativa.pl/27-premium :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kafelki w łazience są niesamowite! Gdzie można takie znaleźć? Podobną umywalkę widziałam na https://krzemien.com.pl/products/umywalki-na-wymiar.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie elegancki i schludny wystrój pomieszczeń. Każdy skrawek powierzchni jest maksymalnie wykorzystany i dlatego tak funkcjonalny. Dokładnie takiego rozwiązania mi potrzeba. Widziałąm tez kilka fajnych pomysłów tutaj https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/mieszkania . Muszę dokładnie przemyśleć na jaki się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń