8 sierpnia 2014

Wymarzone wakacje ...



Ten cudowny butikowy hotel znajduje się w uwielbianej przeze mnie Grecji (Mykonos).
 Znalezienie tego wręcz niebiańskiego miejsca utwierdziło mnie w przekonaniu, że mniej znaczy więcej.
Prostota zaaranżowanych wnętrz w połączeniu z obłędnymi krajobrazami, greckim jedzeniem i cudowną naturą Greków sprawia, że mianuję ten hotel idealnym miejscem na wakacyjną ucieczkę od codzienności.

Myślę, że poza wspaniałym wypoczynkiem miejsce to zagwarantuje niezapomniane doznania estetyczne i sprawi, że wiele z zastosowanych tam aranżacji będziemy chcieli przenieść do swoich czterech kątów. Oceńcie sami... Ja się zakochałam i odnalazłam kolejne źródło inspiracji ;)
















Rozmarzyliście się już na dobre ... ;)

Na zakończenie coś co rozochoci Was jeszcze bardziej ;)

Miłego weekendu Kochani ... może w San Gorgio ???





photo : galahotels.com

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz